tirsdag den 21. august 2012

Bloggen har fødselsdag...

... Og det har den jo og det er i dag.. ;o)

For præcist 1 år siden skrev jeg det første indlæg her på bloggen. Jeg startede den så familie og venner, der ikke har mulighed for at se Oliver og os så ofte, stadig kan følge os lidt tæt - hvis de har lyst :o).

Den er ikke altid blevet brugt helt så meget, som jeg har ønsket. Men det har været et sjovt år, og jeg tror at jeg bliver virkelig glad for min "lille dagbog". Det har til tider været svært at finde lidt overskud til at opdatere her, så jeg er spændt på hvordan det bliver når jeg snart starter på arbejde.. ;o). 

Det er lidt skægt, at jeg har startet bloggen på denne dag. Da jeg første gang var ved lægen og min vandrejournal skulle laves, så fik jeg sat terminen til d. 21. august 2011. Det er et tilfælde, men lidt sjovt.

Den første nakkefoldsscanning, viste en lille "jordnød", så terminen blev rykket. Efter anden nakkefoldsscanning blev terminen så sat til d. 14. september.

Nu vil jeg fejre min blog med en stor kop varm te, de to herrer i huset har nemlig smittet mig. Øv!
- Oliver er dog på toppen igen, så jeg håber mit er ligeså hurtigt ovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar