onsdag den 25. januar 2012

Jeg er her endnu.. ;o)

Men har vist haft nok at se til med Olivers barnedåb og meget meget andet.. :o)

Selve dagen gik overhovedet ikke som planlagt, men vores gæster hyggede sig vist.. Så mon ikke det var en god fest alligevel.. :o). Lige nu vil jeg nøjes med at smide nogle billeder på bloggen, og så vil jeg fortælle meget mere om selve dagen på et andet tidspunkt.. :o)

Ronni, jeg & Oliver
 
Gudmor/Moster & Oliver

Den flotte dåbskjole, som min moster har syet :o)

Jeg fik desværre ikke taget billeder af bordene, men her er lidt af bordpynten da.
Min far, jeg, Ronni, Oliver, Ronnis far & Ronnis mor.
Min fars kæreste, min far, jeg, Ronni, Oliver, Ronnis far & Ronnis mor.

Min mors mand, min mor, Ronni, Oliver & jeg.

Faddere: David, Andreas (Ronnis brødre), Lotte (min kusine), Trine (Gudmor/min søster), jeg & Ronni.
Oldemor (Ronnis mormor), Ronni, Oliver, jeg & Oldefar (min morfar).

Jeg, Ronni & Oliver - Endelig af med kjolen!

De dejligste drenge! :o)



Så pakkes der gaver op :o)
Og sikke nogle lækre gaver!
Olivers dåbskage - Som levede op til alle forventninger.. Mums! :o).

Bagsiden af kagen.
Blåbærmousse og tobleronecreme.

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder :-)

    Jeg er helt vild med ham Oliver - og sikke dog en manke!! Jeg gik og troede min søn havde meget hår, men Oliver er vist svær at overgå ;-)

    Lækker lækker kage, den ser virkelig go ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Julie! Det varmer altid at høre, at andre også synes han er skøn.. ;o). Jeg ved altså heller ikke hvad der sker for alt det hår! Det er umuligt at styre, men utrolig kønt.. :D - Og så vil jeg lige sige, at dine drenge altså også er utroligt kønne! Og Victor har masser af hår, det er bare Oliver der overdriver.. ;o)

      Kagen smagte skønt! Selvom alt det fondant der bliver en anelse sødt i længden.. :o)

      Slet