søndag den 7. oktober 2012

Give Away #1

Så blev det tid til bloggens allerførste give away!

Hvis du spørger mig, så laver Fisher Price noget helt fantastisk legetøj til de små. Oliver er glad for alt der kan lyse, larme, synge og danse. Så Fisher Price er altid et hit hos os.

Jeg er sikker på, at han også ville elske denne præmie. En "gåvogn" som kan spille musik (musikken kan sættes på off, når forældrene bliver trætte i ørerne). Vognen samler boldene op, når man kører henover dem. Kører man baglæns så spytter den boldene ud igen. Sjovt, ik?
Den er beregnet til børn fra 12-36 måneder.


Du kan altså vinde denne ved at gøre følgende:

Du får 1 lod i konkurrencen pr. punkt du opfylder - Punkt nr. 1 skal dog opfyldes for at deltage.

1. Skriv en kommentar til dette indlæg - Skriv blandt andet hvor mange lodder du deltager med og hvilke punkter du har opfyldt.

2. Bliv fast læser af bloggen.

3. Del konkurrencen (brug gerne billedet) på din egen blog.

4. "Like" bloggens facebookside.

5. Del facebooksidens link om konkurrencen på facebook.

Du kan altså opnå 5 lodder i alt. Vinderen trækkes d. 22. oktober og offentliggøres her på siden.

God søndag til jer - Her er både far og barn syge, barnet har dog endelig fundet lidt ro og sover middagslur..

15 kommentarer:

  1. 2 lodder til mig tak (Kommentar og fast læser).

    Ludvig vil ELSKE den der gå-dims :D

    SvarSlet
  2. 4 lodder til mormor......den der dims må da bare i mormor legekassen. ;o)

    SvarSlet
  3. 3 lodder til mig :D

    Godt nok er min Oliver ikke gammel nok endnu, men gør jo intet med lidt på lageret ;)

    SvarSlet
  4. Tror jeg skal have 3 lodder :P Delt på FB, kommentar,like på FB ( er i tvivl om jeg er fast læser, eller hvordan man bliver det?)

    Tror Ida vil blive vild med den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også hun ville blive! :o)

      For at blive fast læser skal du have en google konto. Der er en boks nederst til venstre, hvor der står "Faste læsere", er ret sikker på at den guider dig, hvis du trykker der. Det er meget simpelt :o).

      Slet
    2. Så blev jeg fast læser :P tak!

      Slet
  5. 2 lodder til mig :-) liked på facebook med min fb navn gosia zee og kommentar her :-)

    SvarSlet
  6. 2 lodder til mig..! :D Kommentar og liked på Facebook..!
    Det er en fed gå-vogn... Kender nogle som ville blive glade for den..! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhm, altså.. Så har du faktisk 3 lodder - Du er jo også fast læser.. ;o)

      Slet
  7. Maja vil også elske sådan en, Fisher Price hitter bare generelt ;) Og hende og Oliver er jo lige gamle (sep11 M-M) ;o)

    Vi deltager med 3 lodder ; Fast læser + Kommentar + Liker din FB side

    SvarSlet
    Svar
    1. VH
      Karina Knop-Madsen ;o) Så kan du finde mig på FB hvis jeg skulle være heldig og vinde

      Slet
  8. 2 lodder ;o)...

    1 for kommentar og 1 for like på facebook.. Min datter elsker bolde og vil ELSKE at vinde denne fine gåvogn..

    Vh
    Winnie ;o)

    SvarSlet
  9. Nøj hvor vil jeg gerne vinde den til min søn. Han bliver 1 år om en måned og er så småt begyndt at rejse sig op af alt. Krydser alt hvad jeg kan.
    Jeg deltager med to lodder - kommentar og like på facebook.
    Jeanette Dahl
    jea_net4@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hej Lea, 4 stk lodder til mig tak. Jeg har ikke selv en blog, så det punkt kan jeg ikke lige klare, desværre.

    SvarSlet
  11. Hej Lea. Hyggelig blog, som jeg altid holder mig opdateret på - og lækker unge! Har ingen blog selv desværre, men har liket og delt på facebook, så tre lodder til mig, tak. Min Olivia ville blive lykkelig for at få sådan en - måske på den allerførste fødselsdag, som er lige om hjørnet.
    Venligst Justine

    SvarSlet