mandag den 15. oktober 2012

Efterår...

I går var en af de der mange gråvejrsdage. Vi besluttede at trodse regnen og tage en tur i Doktorparken, som ikke ligger langt fra hvor vi bor. Det er en stor park blandt andet papegøjer, påfugle, en sø og dertilhørende dyr = Rigtig mange ænder og andet sjov.
Der er også legepladser med gynger, legetårn og rutschebane. Alt i alt en god park!

Vi have taget brød med for at fodre ænder. Vi havde meget brød med, men hold nu der var mange ænder og andre fugle, jeg ikke aner hvad er. Ænderne opførte sig meget pænt, de kom meget tæt på. Men de der andre fugle gik helt bersærk. Så vi måtte holde Oliver ret tæt, især fordi han rigtig gerne ville ae og ydermere havde vi på fornemmelsen, at han var sprunget i søen hvis han have fået lov.

P.S. Du glemmer da ikke min give away, vel? Jeg ved du er her, jeg kan jo se det på statistikken, nå! ;o)

Øøøj, dyr!
Se lige, mor og far!
Stikker lige af.
Ronni fodrer ænder og jeg multitasker med Oliver på den ene arm og kameraet i den anden.. ;o)
Tilbage til fuglene.
Det var mega sjovt på rutschebanen. Da Ronnis arme sagde stop, så begyndte han da bare selv at kravle op.
Fanget!
Så sjovt!
Hjemme i varmen igen; "Halloooo TV - Så tænd dog!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar