onsdag den 31. oktober 2012

Give away #2

Så blev det tid til endnu en give away!

Give awayen består igen af et godt stykke legetøj fra Fisher-Price.

Jeg husker helt tydeligt at have leget med sådan et som barn. Min gode venindes lillesøster havde et, men selvom vi var 8-10 år, så var det altså os der brugte det hele tiden. Vi legede alt muligt - tøjbutik, købmand, posthus osv. Og kasseapparatet var en helt uundværlig del af legen!

Du, dit barn eller hvem du nu synes har nu muligheden for at vinde et kasseapparat.


Du kan altså vinde denne ved at gøre følgende:

Du får 1 lod i konkurrencen pr. punkt du opfylder - Punkt nr. 1 skal dog opfyldes for at deltage.

1. Skriv en kommentar til dette indlæg - Skriv blandt andet hvor mange lodder du deltager med og hvilke punkter du har opfyldt.

2. Bliv fast læser af bloggen.

3. "Like" bloggens facebookside.

4. Del facebooksidens link om konkurrencen på facebook.

Du kan altså opnå 4 lodder i alt. Vinderen trækkes d. 14. november og offentliggøres her på siden.

15 kommentarer:

  1. Hit med 4 lodder til mormor, så Oliver og Johannes kan følge i vores fodspor. ;-)

    SvarSlet
  2. Mmmm - den vil vi gerne eje! :) Vi er med på 3 lodder! HAPS!

    SvarSlet
  3. 4 stk lodder til Maja og Jeg :) Kan også tydelig huske denne fra jeg selv var lille bitte ;o)

    VH
    Karina Knop-Madsen

    SvarSlet
  4. Wow den vækker også minder fra barndommen her;o) Håber min søn på 1 år bliver den heldige vinder. Deltager med to lodder!!!
    Jeanette Dahl Iwersen
    jea_net4@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Åh dén har Adams fætter, og Adam elsker at lege med den! så håber vi vinder denne ville være skønt :) deltager med 4 lodder. :)

    SvarSlet
  6. Yes sir - den snupper jeg. Tak :-)

    4 lodder til mig.

    Kram

    SvarSlet
  7. Håber mine børnebørn bliver de heldige. 2 lodder tak :)

    SvarSlet
  8. Uhh 4 lodder her os, ja jeg husker også dette sååååå fint :)

    SvarSlet
  9. Deltager gerne med 2 lodder :)
    Klem Randi Hougaard Annfeldt

    SvarSlet
  10. 1 2 3 testing testing... så lykkedes det måske for mig... tror jeg er oppe på 3 lodder indtil videre!.. ;)

    SvarSlet
  11. 4 lodder nu! Wuhuu.. :D

    SvarSlet
  12. Ih den er fin. Deltager med 2 lodder, tror jeg. Har i hvert fald meldt mig som læser :)

    SvarSlet