søndag den 14. oktober 2012

Ferietid...

Så blev det ferietid her hos os.. :o)

Det er jo ikke fordi jeg som sådan trænger til ferie, meeeen jeg tror nu vi får en hyggelig uge sammen alle 3! :o)

Denne her uge startede lidt hårdt, Oliver blev ved med at være syg, han har været meget forkølet og kastet en del op, både pga. hosten, men også bare sådan ud af det blå. Et par dage lå feberen på 39,5 og andet bøvl begyndte at blande sig, så det var svært at se hvad der gav ham feber. Vi endte på børneafdelingen og efter mange timer og mange prøver.. og så lidt flere dagen efter, så fandt de heldigvis ikke noget bekymrende.

Han er stadig forkølet, men helt sig selv igen.. Glad, fræk og tilpas! :o)

I denne uge skal vi besøge lidt familie, være sammen med lidt venner og på søndag skal Oliver og Frederik (fra mødregruppen) holde fødselsdag for resten af mødregruppen. Det skal nok blive hyggeligt. Når man har været vant til at ses 1 gang om ugen, så er det her 1 gang om måneden altså lidt for lidt.. :o)

I får lige lidt billeder. Vi starter med et par fra børneafdelingen + en lille video.. ;o)

God søndag!

P.S. Smut nu lige ind og deltag i min Give away, ik? Jeg har flere i ærmet, hvis ellers der er nok interesse :o)

Oliver slapper lidt af i legerummet imens vi venter på lægen.



Det er godt, at der er underholdning sådan et sted. Ventetiden gik med skiftevis at putte lidt i arme og lege, især med det her køretøj! Det bragte en masse smil og grin og det var tiltrængt :o).

Oliver hygger efter morgenmad i fredags :o)
I går sov Oliver kun 40 minutter til middag - han faldt så omkuld imens vi lavede aftensmad, vi måtte vække ham.
Jeg skal IKKE i bad! Lad så vær med at tage mit tøj af!
Krammer med mor :o)

Oliver i dag. Han er meget glad for Ronnis fodbold, han kaster med den hele tiden. I dag fik den så en ny funktion!
Hvad?
Inden middagsluren skulle sengetøjet på dynen i barnevognen skiftes. Oliver tog da bare betrækket så.






2 kommentarer: