tirsdag den 30. oktober 2012

Hov...

Jeg har altså ikke glemt nogen eller noget.. Jeg har bare haft et lidt trængt skema den sidste uges tid.

Og lige som jeg troede, at der ville komme lidt ro på nu (inden julehandlen starter...), så tog det hele en ny drejning.

Udover arbejde (heriblandt en status), så har jeg, sammen med en god ven, været til Michael Jackson The Immortal World Tour med Cirque du Soleil i torsdags - Hold nu k..., hvor var det fedt altså! Jeg aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte, når jeg skal fortælle om det.. Det var sjovt, det var stort, det var rørende - det var fantastisk!

Og undskyld Michael, jeg er altså ked af at jeg blev så træt i bilen på vej hjem. Snork.

Weekenden nød vi sammen herhjemme, selvom min hjerne havde en del arbejdsrelateret som den fik bakset på plads.

I går blev jeg så spurgt om jeg ville tage en anden butik end min egen (som jeg jo lige er kommet tilbage til!) de næste 2 måneder. Jeg kan sagtens se idéen bag, så derfor sagde jeg ja. Jeg skal starte der på torsdag, så det bliver spændende!

I dag har jeg holdt fri sammen med Oliver. Vi har haft en skøn dag, selvom han vågner før fanden får sko på (kl. 5.47 i dag). Tilgengæld var alle dagens praktiske gøremål færdige inden kl. 9. Vi har haft besøg af en veninde, været hos frisøren (som ikke var særlig nemt, når drengen ikke vil sidde i stolen - skulle have taget billeder af stakkels frisør som rendte rundt med saks og kam i hælende på sprællende 1 årig) og min mor var et smut forbi i eftermiddags.

Jeg elsker at kigge på Oliver, også når han sover. Jeg elsker lyden af hans vejrtrækning og de små grynt der kommer ind i mellem. Især efter jeg er startet på arbejde, så har jeg aftener hvor jeg bare har lyst til at sidde ved siden af hans seng.
I lørdags var drengen umulig at putte til middag. Søndag faldt han i søvn før vi nåede så langt.
Oliver før klipning.
Oliver efter klipning - Så smart! :o)

Og så var der noget med en konkurrence, som jeg altså ikke har glemt eller noget. Yderligere info følger i morgen.. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar