mandag den 8. april 2013

Om 1 uge...

Om 1 uge er jeg taget et smut til Juan- les- Pins, det ligger kun 10 minutters togtur fra Cannes og 30 minutter fra Nice.

Jeg skal af sted med mit arbejde, og det personale som jeg havde i den butik, som jeg var i i julen.

Vi var så heldige (og gode!) at vinde turen, faktisk vandt vi ikke bare turen - Vi blev nr. 1 i hele kæden - derfor skal vi også en tur ud og køre Rolls Royce. Vi skal flyve tidligt søndag morgen og er hjemme igen tirsdag eftermiddag. Det passer mig helt fint, at turen ikke er længere - Jeg synes det er frygteligt langt væk hjemmefra Oliver! Pyha.. Men mon ikke de to mænd kan få hygget lidt herhjemme :o). Ronni skal godt nok skrive opgave fra fredag til onsdag, så det er lidt noget rod, men det skal nok gå - Af sted skal jeg i hvert fald!

Garden Beach Hotel, Juan- les- Pins.


Der er ikke meget nyt at berette om Oliver - Han leger med sine nye Postmand Per biler det meste af tiden - Når han ikke tumler :o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar