mandag den 1. april 2013

Lidt om selvportrætter og familiehygge..

Vi har haft den hyggeligste uge og påske.. Og nu kommer foråret vist også, fedt!

Vi håber sådan, at vi kan få lov til at gøre lidt ved vores kedelige gård, som består af grus, grus og grus. Samt en faldefærdig "væg" ned til grundene bagved. Hyggeligt? Overhovedet slet ikke. Vi vil rigtig gerne have lavet en terrasse og sådan lidt, så kryds lige fingre for at udlejer også synes det kunne være hyggeligt!

I dag har vi haft besøg af min far og hans kæreste. Bare til lidt eftermiddagshygge - og det var hyggeligt. Oliver har underholdt, men også fået taget en del billeder af sig selv. Han vender kameraet korrekt, han er også begyndt at løfte det højt - men ofte smiler han først når blitzen har været der, så der mangler stadig lidt øvelse.. ;o)

Lise, Oliver og min far.
Selvportræt - Ret vellykket!
Og et mere ;o)




I morgen starter hverdagen så næsten igen. Oliver skal i vuggestue, Ronni skal i skole og jeg... har faktisk en feriefridag. Oliver kommer alligevel af sted, da jeg skal til frisør - Ih, hvor jeg glæder mig til at blive lidt forkælet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar