søndag den 31. marts 2013

Om flueben der kan sættes..

Kender I det der med, at man har en laaang liste med ting man gerne vil have gjort i sin ferie?
- Jeg er SÅ dum - mine lister bliver altid alt for lange i forhold til ferien, så jeg ender med at stresse mere over listen og glemme lidt det der med at slappe lidt af.

Øverst på min liste til denne uge har der stået: Slap nu af!
Jeg har slappet så meget af, at det er godt jeg var på arbejde i går - Ellers havde jeg da glemt alt om, hvordan man gør det dersens job.

Vi har råhygget hele ugen, alle 3 - friske og raske med masser af overskud.

Den eneste ting, der har stået på min liste er oprydning i billeder, skrivning i fotoalbums og sende nye billeder til fremkaldelse. Det har jeg fået gjort.. Og faldt over de fine billeder, som vi fik taget af Oliver i november. De skulle bruges til små julegaver til bedste- og oldeforældre. Kun et enkelt havnede på bloggen efter jul - Det synes jeg er lidt synd. Så hermed billedspam - Undskyld på forhånd!



















Fotografen kan du finde her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar