mandag den 25. marts 2013

Om fødselsdag og spisebord...

Jubii..! Det er min fødselsdag! :o)

Jeg er rigtig blevet forkælet med morgenmad, blomster og et hotelophold - Det er dælme ikke dårligt! :o). I går var min mor og Finn til spisning. Min nevø, søster og Randi skulle også have været her, men den bette er blevet syg, øv øv :o(. Vi havde simpelthen så meget flæskesteg, så vi inviterede også vores rigtig gode venner, selvom de også kommer i aften :o). Simpelthen så hyggeligt!

Oliver er stadig i topform, og han snakker virkelig meget hele tiden. Det nyeste medicin må virkelig have hjulpet på de ører, han er i hvert fald en helt anden dreng lige pludselig. Han har et kæmpe temperament, men det er lidt som om, at tålmodigheden er blevet en lille bette smule bedre. Det er vel klart nok, hvis man pludselig ikke har ondt mere - så er der nok mere overskud.

Han kan endnu ikke sige mor, men i lørdags sagde han Porper Pier (Postmand Per), haha. Lidt urimeligt ikke? Sku da ikke ligefrem Porper Pier der varter ham op. Han kan naturligvis sagtens sige far. Hmm, nå.  Det kommer nok.. Og som en veninde sagde, så er det med at nyde det indtil han råber mor hele tiden.. ;o)

Og så se lige bordet! Flot, ik? Jeg burde muligvis have taget billedet uden klapstolene, de pynter ikke rigtigt. Vi mangler stole... Nogen bud?? Og ikke noget med at foreslå Eames og andre alt for dyre ting, det duer ikke når man har et budget.. ;o)

Blomsten har jeg fået i dag af Oliver.. :o)

Der mangler lige 3 x Omaggio stager, så er den hjemme. Og andre stole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar