onsdag den 20. marts 2013

Hvad ønsker du dig?..

Øh, nå ja!.. Jeg har fødselsdag på mandag! Kan du huske den 25. marts sidste år?

Sikkert ikke. Det kan jeg. Jeg stod i kø ved børnelagersalg i høj solskin og T-Shirt! Det kommer ikke til at ske i år, meeeen... Plus grader? Det er vel ikke for meget at forlange.

Jeg er blevet spurgt hvad jeg ønsker mig, og har derfor opdateret min ønskeseddel her på bloggen.

Mest af alt ønsker jeg mig penge til tøj og sko. Jeg er så træt af at glo på mig selv i det samme tøj - Jeg har faktisk nærmest ikke købt nyt siden Oliver blev født. Det er stædighed. Jeg mangler at tabe mig 4 kg. (har tabt 21 kg. siden sidste vejning før fødsel), og jeg skal altså af med de kilo før der må tømmes ud i garderoben.. Meeeen. Jeg trænger virkelig nu. Jeg aner ikke hvad jeg vil have, kan passe og ser nogenlunde ud i, så gavekort er lidt svært at ønske sig. Mine fødder er blevet større af graviditeten, så jeg har en del sko som jeg slet ikke kan passe - så penge til sko er også oplagt!

Der er selvfølgelig også andre ønsker, dem finder du lige her.

I anledningen af min fødselsdag, så kunne det jo godt være, at der kom en Give away på bloggen... Glæd dig!.. :o)

P.S. Oliver bliver faktisk 1½ år i dag... Store dreng.. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar