tirsdag den 19. marts 2013

En af de dage, hvor tingene lykkes...

Det kan man godt kalde i dag!

Oliver vågnede "først" kl. 6.15, vi havde en hyggelig morgen. Formiddag var vi til frisør, det var ikke en succes! Han græd faktisk rigtig meget og ville slet ikke sidde i stolen (som ellers er en fin bil). Jeg sad med ham, men alligevel var han mega ked af det. Det gik alligevel, synes dog håret er lidt langt på toppen stadigvæk - men fin blev han :o). Bagefter fik han en kiks og så snart vi skulle ud af døren råbte han; Hej hej! Og så var alt i skønneste orden igen.


Nyklippet og i mormors hjemmestrik :)
Lidt efter vi kom hjem fik vi besøg af Majbritt og Ida, som vi spiste frokost med og legede en lille time inden puttetid. Ronni nåede lige ind af døren og så drog jeg og Maria til Hay lagersalg.


Vi skulle lige hente trailer og finde adressen, så da klokken var 14.15 stod vi der og var meget positivt overraskede over, at køen endnu ikke var længere. Der var ca. 50 foran os - jubii! Jeg kunne se Loop bordet ude fra, så jeg var ret optimistisk.


I køen var der god stemning, vi hyggede, havde voldsomt meget tøj på, og alligevel frøs vi. Det var så koldt at telefonen var gemt langt væk det meste af tiden, man tog ikke frivilligt sine vanter af!

Vi havde lidt malertæpper med i bilen, så vi kunne pakke et spisebord lidt ind på traileren. Det ene blev brugt flittigt!


Og se så lige her!
- Jeg glæder mig så meget til at få det på plads.. :o)


HAY Loop spisebord. 200 cm - sådan!
Da vi var 10 minutter hjemmefra begyndte det pludselig at sne ret kraftigt, men ellers har vi været heldige at det kun har drysset, hvor vi har været. Det må man sige også er ret heldigt!

Skøn dag! - Ja, bortset fra at foråret lader vente på sig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar