onsdag den 30. november 2011

Åh ja...

Som tiden dog går.. Og den ene dag tager den anden og sådan bliver det ved! Jeg havde en forestilling om, at jeg ville få god tid til at opdatere en blog, så familie og venner fra nær og fjern kunne følge lidt med i vores (og ikke mindst Olivers) hverdag.. Men jeg må jo bare erkende, at overskud og energi ikke er en del af mit liv lige for tiden!.. ;o).

Det går fremad med Oliver.. Uden tvivl! Han skriger ikke helt så meget længere, og han har mange glade stunder, hvor han smiler, griner og pludrer.. Det er bare så hyggeligt!.. :o). Han døjer stadig med maven, så vi startede ved zoneterapeut i mandags.. Det er svært at sige, om der er sket en forbedring endnu.. Han mosler stadig rundt og skriger, når der er luft i maven.. Og det er der desværre en del i løbet af dagen, så hans lure bliver oftest på 30-60 minutter.. Det resulterer i en ret overtræt baby hen af eftermiddagen og aftenen er ikke altid så sjov igen! Han sover heldigvis stadig ret godt om natten, jeg er kun oppe 1-2 gange (få natter flere hvis maven driller).. Så det er jo dejligt, så har jeg da lidt mere energi til dagen.. :o).

Han er blevet bedre til at ligge og hygge sig uden at skulle være i enten Ronnis eller min arm.. Det er sjovt at se hvordan han kan møve sig rundt.. :o). Og de to uroer vi har er han blevet så gode venner med, han smiler og pludrer til dyrene derpå, skønt!! :o).

De sidste par dage har vi "øvet" at sove i vuggen.. Han har end til nu sovet i midten af vores seng, men argh.. Er sku ved at være radbrækket af at ligge musestille i samme stilling hele natten.. ;o). Han har taget nogle lure i løbet af dagene i vuggen og det er gået nogenlunde.. Og her til aften er han blevet puttet i den.. Det var lidt en kamp, men nu sover han.. (Håber så han sover ligeså godt, som han plejer i sengen). Om det var en kamp pga. maven, overtræthed, kolikken eller vuggen.. Tja.. Det aner jeg ikke.. ;o). Vi har et lille problem med vuggen.... Oliver er nu 62 cm og vejer 6,5 kg.. Og der er altså ikke mange centimeter tilbage at tage af i vuggen, haha. Men nu sover han der, og jeg kan sige til ham engang når han er stor nok.. At han sov i den samme vugge som jeg gjorde, da jeg var baby.. Det er da hyggeligt!.. :o).

Morgenhygge i kravlegården :o)

2 kommentarer:

  1. Ork som han også vokser!

    De blir simpelthen så hurtigt store, vores babyer!

    SvarSlet
  2. Ja, det er helt skørt! Jeg er så småt begyndt at vaske str. 68.. Pyha.. Min lille baby er ikke så lille mere.. ;o).

    SvarSlet