fredag den 23. december 2011

Bare det altså snart var jul..!

.. Og det er det heldigvis imorgen! Jubii.. !

Her til formiddag har vi byttet gaver med min far, Lise og ungerne.. Resten af pakkerne er afleveret hist og her.. Så nu mangler vi faktisk bare, at det bliver d. 24..... Og jeg glæder mig! Jeg ELSKER jul... Andesteg og pakker det er lige mig! Og så er det jo Olivers første jul, som er helt specielt, selvom han ikke forstår en pind af det og formentlig sover inden juletræet bliver tændt og vi skal danse og synge.. ;o). Vi skal alle 3 holde jul hos min mor og d. 25 får vi besøg af noget af Ronnis familie, og der skal også jules! Svigerfar har and med... Mmmmm, det er lykken!

Afstøbningen af Olivers fod og hånd var egentlig færdige med at tørre igår, men det blev desværre en rigtig træls dag, så derfor får I først et billede idag.

Han har hostet lidt et par dage, men det har jeg også.. Og han har ikke virket påvirket af det før igår.. Pludselig fik han feber, og det må man altså helst ikke når man er under 3 måneder.. Han var 3 måneder og 2 dage, så vi valgte at ringe til vagtlægen.. Og der måtte vi så vente 1 time før det blev vores tur, og han sendte os videre til børneafdelingen.. Og så gik der lige 3 timer med det.. Heldigvis fandt det ikke andet end feberen og lidt irritation/slim/snot i luftvejene.. Så han skal bare hoste løs og ikke få det værre, ellers er det retur til børneafdelingen igen. Han sov tungt i nat og fra 21.30-7.30 var han kun vågen en gang.. Men feberen er væk idag, så det er dejligt! Udover bøvlet med maven og hosten, så virker han glad og tilpas.. Dejligt! :o).

 Og så billedet:


Det var ret svært at få lavet aftrykkende. Det var ikke sådan noget rigtig gips, det var nærmere sådan noget tykt tyggegummi (bare ikke klæbende), så man skal presse hans hånd og fod ret hårdt før, at der kom et aftryk.. Og det samtidig med, at det er svært at få et barn på 3 måneder til at holde sig i ro og ikke knytte fingre og tæer.. Aaaaahhhh, det tog et par forsøg.. ;o). Godt hans moster er mere tålmodig end hans mor.. ;o).

Og til sidst vil vi alle 3 ønske jer en glædelig jul!.. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar