lørdag den 5. januar 2013

Mere om gaver...

Vi rykker lige tilbage til Julen igen - jeg vil så gerne vise jer de to bedste gaver, som jeg fik (af de dejligste drenge).



Se lige det lille kunstværk! Jo jo, Oliver har været i gang i vuggestuen. Jeg gad så godt vide, hvordan de har fået ham til at sætte de farvede dutter på glasset og ikke alle mulige andre steder. Vi fik pakken med hjem en dag i vuggestuen, og jeg må indrømme at jeg har været noget spændt. Det er trods alt den første gave, vi har fået af ham uden at vide noget.. ;o). Jeg er slet ikke god til tegninger og alt muligt andet bavl - troede jeg. Må indrømme at det føles helt anderledes, når det er ens eget barn der har lavet "bavl". Jeg elsker det lille kunstværk! Ligesom jeg er vild med tegningen, der hænger på køleskabet (som jeg ellers har svoret, at mine børns tegninger aldrig kom til).

Den smukke Kähler vase fik jeg af Ronni, den står rigtig flot i et af vores store vinduer (den blev lige flyttet, da billedet blev mærkeligt). Jeg synes, den er så fin - Næste dele i samlingen må gerne blive lysestagerne.. :o)

Herhjemme er der ikke meget overskud. I mit sidste indlæg kunne jeg fortælle lidt om hoste, det har udviklet sig til at Oliver har fået mellemørebetændelse. I går toppede det vist, han var så ked af det og kunne slet ikke sove. Kørte en tur i bilen, så han kunne sidde i autostolen og sove, det hjalp.
Penicillinen er vist allerede begyndt at virke (han fik det i går) og han lader til at have det bedre i dag. Ronni måtte så bukke under i går med influenza, pyha. Jeg har det heldigvis helt fint, jeg er bare træt og kunne godt bruge lidt flere timer i døgnet til søvn og hygge med de to patienter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar