tirsdag den 1. januar 2013

Godt Nytår!

Så blev det år 2013! Vi havde en rigtig hyggelig aften hos min søster og svigerinde.

Både nevøen og Oliver var i godt humør, så det blev en afslappende, hyggelig aften med god mad og masser af grin.. :o)

Jeg er blevet så dårlig til at tage billeder, og en del af billederne fra i går viser hvorfor:

"Hit med det kamera!"
"Giv mig det nu, eller jeg bliver SÅ gal!"
Jeg har været heldig med de billeder her, han ser slet ikke sur ud - det var han! Han vil rigtig gerne pille ved linsen, og det er altså bare ikke særlig smart.

Vi fik dog taget lidt billeder alligevel, hvor ingen ser sure ud.. ;o)

Oliver og far tumler på Johannes' legegulv.
Moster og Oliver laver pandekager.
Oliver vil stadig gerne have det kamera.
Børnene sover og vi fandt Matador frem.
Klokken er næsten 24, vi har champagne og Karen (Wolf)s hjemmelavede kransekage klar.

Johannes var altså også hjemme, men han er desværre ikke kommet med på et eneste billede. Underligt taget i betragtning, at han først rigtig sov ved 23-tiden.. I må have nogle til gode. Han er blevet så stor, han pludrer og griner en masse - virkelig bare en rigtig skøn charmetrold! :o)

Vi sov derude, både fordi det er nemt men der er også lidt mere ro på end her i centrum, hvor vi selv bor. Oliver har været meget vågen i løbet af natten, han har haft noget hoste længe og det er blusset lidt op, så han vågner om natten og kan ikke rigtigt finde ro. Til gengæld vågnede han så først kl. 8.30, det er ret luksus for os.. ;o).

Vi håber, at I også kom godt ind i det nye år! Og ser frem til at dele det næste med jer.. :o)

I morgen vender jeg tilbage til min egen butik efter 2 forrygende måneder, hvor jeg har været udlånt. Det har været rigtig sjovt, vi har solgt en masse varer, pakket en masse gaver ind og jeg har fået hilst på en masse gamle kendinger, som stadig bor i området. 

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det bare som en skøn aften! Godt nytår! :D

    SvarSlet