torsdag den 5. september 2013

Billedspam..

Indlægget er udelukkende blandet billeder fra de sidste 3 måneder med lidt kommentarer :o)

Oliver tager sig en slapper på sækkestolen.
Oliver og jeg er taget i Toys R Us for at kigge på løbecykler........
Nyklippet Oliver i juni måned.
Der er da vist lidt vand der...
Vandpytter er det bedste!
Jeg nåede ikke at tage et billede, da han lagde sig ned på maven.
Grandfætter Simon og Oliver. Masser af maskiner!



Vi ser Bamse og tegner Bamse :o)
Fra en af mange ture i Legeland. Trampolin-hygge!
Det store morgenbord, mums!
Oliver synes det er sjovt med hørebøffer! Men kun uden lyd i.
Oliver elsker at gynge.


Så du videoklippet af Oliver, hvor han spillede fodbold? Billedet her er taget lige efter.

På tur i Doktorparken.
Jeg elsker det her billede!
Vi fik lavet terrassen færdig i gården, genial til fodbold!
Det er hårdt at holde ferie. På vej til Sjælland.
Oliver med Onkel Andreas' guitar.
Oliver i farmors have. Sjov med vandkanden, som farmor fyldte op... MANGE gange.
Det må vist blive et badebassin næste år.. :o)

Selvportræt.
Oliver i Bonbon land :o)
Rutschebanen her blev prøvet rigtig meget, som noget af det eneste :o)
Oliver "læser" Postmand Per DVD cover.
Skøn bolle til morgenmad, som jeg havde haft med hjem fra Pernille (mødregruppen)
Og sådan her ser vi oftest Oliver i øjeblikket.
Han er helt vild med Lynet Mcqueen :o)



Og som I kan se trænger han allerede til at blive klippet igen.. ;o).
Gid jeg havde hans tykke lækre hår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar