mandag den 29. august 2011

Det blev ikke idag, Greenpeace!

Min jordemoder har nogle gange efterhånden nævnt for mig, at jeg nok ville få gavn af en tur i svømmehallen. Det er selvfølgelig altid godt med motion, men derudover skulle det også være godt for alt den væske i kroppen - og som hun sagde; "Du vil nyde at kunne plaske rundt helt vægtløs". Jeg må så bare ikke svømme brystsvømning (og det er det jeg kan), det er ikke godt for at skævt bækken..

Nå, men jeg har altså alligevel ikke rigtigt kunne tage mig sammen. Frygten for at livredderne pludselig står med en megafon og kalder folk op af vandet, fordi en blåhval var hoppet i.. Ja, den har været alt for stor. Tanken om at folk skal se min store gravide, væskefyldte krop.. Nej tak.

Men kæresten fik mig faktisk overbevist.. Han mener nu nok, at folk kan regne ud hvorfor min mave, fødder og hænder er lidt oversize.. ;o). Så idag tog han selv med i svømmehallen, og vi pjaskede rundt sammen med alle de andre børn i en lille time, og det var FANTASTISK! Intet mindre. Leddene i mine fingre gør slet ikke ondt her til aften, mine fødder er dog begyndt at spænde en del igen (efter næsten at have været normalstørrelse i nogle timer).. Ahh, det var dejligt!

Det bedste af det hele..
- Der var ingen der ringede efter Greenpeace ;o)

2 kommentarer:

  1. ...jeg undrer mig bare over, hvor man kan købe badedragter i hvalstørrelser? ;o)

    SvarSlet
  2. Man kan købe alt muligt på nettet, heldigvis.. ;o)

    SvarSlet