tirsdag den 23. august 2011

Så er der pakket til Blop!

Så blev tasken til den lille fyr pakket. Jeg er 37+0 imorgen og altså indenfor terminen, så det var vel på tide :o). Jeg havde egentlig tænkt, at hans ting ikke ville fylde så meget - men der tog jeg fejl! Især efter at min kære jordemoder sagde, at vi selv skal have bleer (stof- og engangs) med og mange andre ting, som vi egentlig havde fået at vide ville blive stillet til rådighed. Men hva, skidt med det.. Der er bare lidt ekstra at slæbe på.. ;o).

Lige et billede af det første babytøj på tørrestativ.. Hihi. Man begriber jo ikke, at vasketøj kan være så hyggeligt

Og det er vist også første gang, at jeg har taget billeder af vasketøj

Så er tasken og liften pakket.. Og ja, liften er fyldt op til randen med bleer mm. Og man kan da også lige se nussekluden og løven med spilledåse :o)

Nååårgh.. :o).
 Imorgen skal vuggen gøres klar :o)

2 kommentarer: