søndag den 28. august 2011

Min mor er så sej :o)

Sikke en skøn dag igår! Uroen med de hæklede dyr blev færdig og jeg fik hentet den hos min mor. Den er bare blevet SÅ fin! Havde slet ikke forestillet mig noget lignende, og jeg som overvejede bare at finde en tilfældig, når nu jeg ikke kunne hækle, tsk tsk.. ;o). Jeg nåede da, at hækle elefanten inden fingrene (pga. væske) gik i strejke. Resten har min mor lavet :o). Jeg synes den lime-grønne farve giver den et dejligt pift og derudover har vi sat en bjælde i hver snor til hvert dyr, så den ringer lige lidt når man puffer til dem - Hvor jeg dog glæder mig til at pusle med den hængende! :o). Materialerne er købt til barnevognskæden og dyrene er klar, så den er færdig i løbet af ugen, jubii :o).

Vi sluttede dagen af med lækker mad hos min søster & Randi - og sofahygge! :o). Hvis der er nogen der kan bage, så er det altså hende Randi, mums! Der var heldigvis ingen røg i lejligheden da vi kom hjem (pludselig lød der sirener i hele byen, da en ret stor lagerbygning stod i brand).

Skøn lørdag! :o)

I får lige billeder af uroen, jeg kan simpelthen ikke lade vær!

Selv Nemo synes, at den er sjov at kigge på :o).

Den fine hæklede uro. Elefanten har jeg lavet :o).

Kan man andet end at smile? ;o).

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin! Hun er skrap din mor...

    SvarSlet
  2. Ja! Jeg ville ønske, at jeg havde fået lidt af det kreative fra hende, men nej.. Hun beholdte det hele selv.. ;o). Men det er jo så godt nok, når der kommer noget så fint ud af det!

    SvarSlet