tirsdag den 30. august 2011

Så kom der lidt energi til mig!

Nu har jeg ellers haft en lang periode med minus energi, så det er blevet udnyttet, at der dukkede lidt op idag.. ;o).

Jeg har fået pakket min egen taske til sygehuset og lavet en liste over de ting, som jeg ikke kan pakke før dagen er der.. Og Ronni har fået instrukser i tilælde af, at jeg ikke selv kan pakke det sidste.. (Man er vel kontrolfreak? ;o)..)

Vi har også ryddet op i soveværelset, så vuggen har fået plads ved siden af vores seng. Før stod den i børneværelset, som så har været aflukket for Nemo, og det var han altså ikke helt tilfreds med.. (Jeg er ret sikker på, at han tror det er hans værelse!).

Det sidste projekt var lidt mere omfattende.. Jeg har siden vi flyttede ind i lejligheden irriteret mig lidt over placering af vores tallerkener osv. Det har stået i en skænk i spisestuen, det gav egentlig meget god mening i det lille hus i Silkeborg, men her virker det bare som et rend frem og tilbage, så jeg satte kæresten igang med at tage tingene ud af skabene, og så har jeg ellers sat på plads fra ny. Så nu kom mit stel i køkkenet, og så er der alt muligt blandet i skænken, som vi alligevel næsten aldrig bruger - Dejligt :o).
Men hov.. Der er en hylde fri i skænken nu, det må vel betyde, at jeg har for lidt isenkram?!

Nu er jeg tilgengæld totalt udkørt, og jeg er helt sikker på, at jeg sover forrygende i nat!

Dagens billede er af et meget ordenligt køkkenskab, aaahhh.. :o). Det var lige før, at jeg vaskede det i opvaskeren op i hånden, bare for at få det samlet… meeeeeeeen…

Mit lækre stel er (næsten) samlet, jubii :o)

7 kommentarer:

  1. Ørrrrjjjjj.... det er VIRKELIG et lækkert skab du har der!!
    Skønne skønne sager...

    SvarSlet
  2. Jaaah.. Jeg er også bare helt pjattet med det! :o). Det bedste af det hele er den gode kvalitet, det kan virkelig holde til noget!

    SvarSlet
  3. Det er jo alt for blæret! Sæt mig lige på som arving :-)

    SvarSlet
  4. ..Jeg har faktisk en lille smule mere end det, der er på billedet.. ;o). Men jeg tror altså, at det må med mig i graven, haha.

    SvarSlet
  5. Gud hvor ville jeg bare ønske, at det var mit skab!

    SvarSlet
  6. Det kan jeg godt forstå, Line! Jeg elsker det også bare.. Og mangler efterhånden heller ikke så meget.. Men uh, så er der jo flere fade, skåle osv.. ;o)

    SvarSlet
  7. de er pæne mega mussel søger keramik :)

    SvarSlet