torsdag den 23. februar 2012

Blog- Award...

.. Jo jo, sådan en har jeg da fået! Og mange tak til "Marillo" & lækre Alfred - Og især for de fine ord om Oliver! :o)


Der er 3 regler, som skal overholdes - De kommer her:

  1. Linke til den man har modtaget Awarden af (OG indsætte award-billedet ovenfor) 
  2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere  
  3. Svare på 5 spørgsmål
 Jeg videregiver Awarden til (og her får jeg altså lidt problemer):

Line: Som blogger om livet som mor og så er hun faktisk ret så kreativ! En hyggelig blog :o)

Sara: Som er virkelig kreativ! Hendes blog indeholder alverdens fine ting og så blogger hun også lidt om sine 2 piger :o)

Og så kommer problemet... Jeg læser en del blogs, men de har altså mere end 100 faste læsere... Hmm. Jeg må finde nogle flere at lure med hos.. ;o).

Min absolut yndlingsblog er Nadias - Åh, hvor jeg er vild med Nadia! Og mange mange tak til Julie for at have introduceret mig for "min nye bedste ven".. ;o). Nå.. Så fik jeg altså nævnt et par med mere end 100 faste læsere... Undskyld!

Spørgsmålene:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg fandt nogle rigtig fine blogs gennem nogle "med-gravide" og tænkte at det kunne være meget hyggeligt. Min kærestes familie bor et stykke fra os, og jeg synes det på denne måde er lidt nemmere at få dem fortalt om de små ting i hverdagen + vise en masse billeder af Oliver. Min egen familie kigger også med - og jeg tror egentlig de synes det er meget sjovt :o). Bloggen fungerer lidt som en dagbog - der bliver dog kun skrevet, når overskuddet er til det :o).
2. Hvilke blogs følger du?
Det er en rigtig god blanding. Jeg følger en del blogs med babyer på samme alder som Oliver, jeg følger også rigtig mange kreative blogs (selvom jeg ikke selv er det mindste fingernem, idéerne er der dog - øv!). Derudover følger jeg et par blogs, som bare er virkelig sjove eller meget velskrevne... Jeg elsker at lave en god kop kaffe og så smække benene op imens jeg læse disse. Ahh, det er afslapning efter en hård dag :o).
3. Favorit farve(r)?
Det synes jeg er svært! Jeg kan rigtig godt lide farver.. Helst ikke alt for mange på én gang, så bliver det for rodet i mit hovede.. ;o). Men jeg har ikke som sådan yndlingsfarver, tror det skifter lidt efter humør og årstider.. :o).
4. Favorit film?
Her kunne jeg komme med en enormt lang liste - Men for at du ikke smutter inden "lukketid", så vil jeg skynde mig at skrive "Ringenes Herre" - Og det er dem alle, tak.. ;o).
5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg har altid gerne ville opleve Australien - Det står klart som nr. 1 på listen.. :o)

Jeg beklager, at jeg kun fik givet awarden videre til 2 - jeg vil tilgengæld glæde mig til at læse deres!





1 kommentar:

  1. Tak for de pæne ord og for awarden :)

    Kh. Sara - ZigZagLyn

    SvarSlet