fredag den 10. februar 2012

Januar der gik..

... Alt for hurtigt og jeg kunne ikke følge med.. ;o).

Denne tråd er en lille række billeder af alt det, som jeg kunne have vist og fortalt jer om, hvis altså januar ikke bare forsvandt sådan... vupti.

Jeg advarer lige.. Billedspam!

1. januar - Oliver morgenhygger i kravlegården og her er han lige begyndt at vippe med ben og fødder, sådan helt bevidst.
2. januar - Vi øver rigtig meget at falde i søvn helt af sig selv. Det går helt godt! (Her mere end 1 måned senere falder han i søvn af sig selv 9 ud af 10 gange).
4. januar - Har jeg taget dette billede (den blev ikke hængt op den dag). Oliver har fået den fine ballon-mand af min mors veninde, hun har haft den med hjem fra en rejse. Nu hænger han i Olivers vindue og holder styr på flokken af safaridyr, Peter Plys & Oliver.. ;o)
4. januar - Har jeg taget dette billede (det blev ikke hængt op den dag). Vi har fået billedet af min svigerindes mor, som selv har lavet det - min søster har stået for at skrive Olivers navn, fødselsdato, mål og vægt på billedet :o).
6. januar - Vi forsøger det der med at ligge på maven noget mere. Det har vi ikke gjort så meget, idet Oliver har været så anspændt og var så stærk var vi blevet rådet til at vente lidt. Og månedens mest populære legetøj - Nøglerne :o)

8. januar - Far er hjemme med Oliver. Jeg er hos Trine og Randi. Vi bager pølsehorn og pizzasnegle til Oliver barnedåb.
9. januar - Lige meget hvad jeg gør, så vil billedet ikke vendes! Men her har vi Oliver i sin mormos hjemmestrik! Så fin! Og nøglerne ;o)
12. januar - Oliver og moster ser tennis, det er hyggeligt!
17. januar - Oliver og moster ser tennis! Bare rolig, de har lavet andet siden billedet ovenfor, men det er stadig hyggeligt! Og her har vi sørme nøglerne igen!
23. januar - Oliver er ved at blive puttet. Han har selv fanget stofbleen og fået kastet den hen over hovedet, det fik ham til at grine og smile i et væk og meget længe - billedet er sløret og mørkt, men mindet er godt!
24. januar - Godmorgen! Har sovet SÅ dejligt :o)
25. januar - Oliver er lagt i seng og vi samler stol. Nemo: "Altså, hvis stolen er til Oliver, så må kassen da være min?"
26. januar - Oliver kan overhovedet ikke sidde selv, men mor her måtte lige skynde sig at tage et billede af Oliver i sin fine dåbsgave :o)

26. januar - Og så op igen... På bordet! Det er hans moster, der har lokket ham derop.. ;o)
28. januar - Far & søn - Nååååå... :o)
31. januar - Oliver får stadig kun mælk, han bliver fint mættet, men er begyndt at interessere sig rigtig meget for mad, så han får lov at smage det han nu må og kan. Her er hans allerførste nye smagsoplevelse - et æble. Han lavede nogle sjove ansigtsudtryk, men uuuh det var spændende!
Og sådan gik januar altså. D. 22. januar blev Oliver døbt. Du kan se en masse billeder fra dagen her. Ronni og jeg mangler stadig at få skrevet lidt ned om dagen, så snart det er gjort, så bringer jeg det her :o).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar