torsdag den 9. februar 2012

Det kører!

Først og fremmest: JEG SKAL VÆRE MOSTER! Åååh, jeg er SÅ vildt meget oppe og køre over det :o). Min elskede søster og hendes hustru (som skal bære vidunderet i de første 9 måneder) venter en lille baby til august - Det er sku'da fantastisk!

Den lader vi stå lidt.. Bare lige der ovenfor... Aaaaahhhh... :o)

Idag har Oliver og jeg været i mødregruppe. Der var arrangeret babymassage.. Og selvom Oliver er blevet noget nemmere at have med at gøre, gider at ligge på maven bare lidt - så var jeg altså alligevel lidt nervøs for hvad han ville sige til det. Men han NØD det.. Ååh, hvor han snakkede og grinte. Det var først da han skulle om på maven og havde ligget der et godt stykke tid, at han blev lidt sur.. Så vente jeg ham om på ryggen og så snakkede han videre.. Selv i ansigtet synes han bare, at det var sjovt! Og hold op hvor blev han sulten og træt.

Glad og tilfreds!
Åhh, så træt!
Han fik en lille lur i mødregruppen og så kom Frederiks legekasse frem - fyldt med bolde! Og igen tænkte jeg... Ej, det gider Oliver i hvert fald ikke.. men hey, vi skulle da lige prøve... Og se engang!

Så er man her - Hmm, den blå der ser god ud!
Mmmm, mums!
Og en grøn! Og hov, nu er jeg næsten begravet i bolde ;o)
På vejen hjem faldt han i søvn, og så sov han 1½ time! Ronni og jeg nåede både i Rema (han plejer altid at vågne, når vi handler) og bagefter gik vi en lang tur... Det var ret så koldt!

Her til aften kom han i sit nye badekar (det "gamle" er blevet for kort), og det nød han også bare.. Han var faktisk i vandet længe og det var bare hyggeligt :o).

Øj, så dejligt at være i bad! Og med legetøj - Jubii!
Ellers bruger han rigtig meget tid på at trille om på siden.. Især når han skal sove.. Han taber sutten og bliver virkelig gnaven.. men det skal nok komme! Jeg blev lidt forskrækket, da han gjorde det i søvne den anden nat (Ja, dagen efter, at jeg havde skrevet her om vores dejlige nætter - Doh! Man må ikke jinxe det!). Han var virkelig urolig og vendte sig om på siden og blev så virkelig sur.. Og jeg anede ikke hvad han lavede udover, at han sov. Det var først dagen efter, hvor han blev ved, at det gik op for mig.. Jeg prøver at vise ham hvordan han skal ligge med benene, men det er ikke så let at forstå... endnu.. :o). Det er faktisk sjældent, at han triller fra mave til ryg selvom han sagtens kan.. Men det passer os fint, for ellers kunne vi nok slet ikke få ham til at ligge på den mave der.. :o)

2 kommentarer:

  1. Arrrrjjj, hvor STORT! Tillykke til din søster og svigerinde! Det blir' spændende med en lille nevø/niece ;-)

    Babymassage må da os være lækkert - jeg gad sgu' godt der var nogen der gad give mig en omgang ;-)

    SvarSlet
  2. Jaaa!! Det er så vildt.. Ih, hvor jeg glæder mig! :o)

    Alle babyerne nød det bare helt vildt, og de var alle 5 vågne hele tiden.. Og ja, vi snakkede også om, at det ville være rart, hvis der lige var nogen, der gav os sådan en behandling.. Aaahh. Synes egentlig hende der "underviste" os mødre godt lige kunne have tilbudt det - med i prisen selvfølgelig.. ;o)

    SvarSlet