onsdag den 7. marts 2012

Far - hygge!

Skøøøn dag... Jeg har sovet længe! Stod op kl. 10, lækkert!

Ronni har været hjemme idag, han skal lave en historie med billeder + en dukke. Ja, det er åbenbart den slags lektier man har på Pædagoguddannelsen ;o). Jeg har hjulpet med at tegne, men så fik han morgentjansen.. ;o).

Projektet har dog taget hele dagen, så far og Oliver har haft masser af hyggetid idag! Oliver tog også lige en lur på 2½ time i barnevognen - Vi har desværre ingen steder at parkere den, så vi går rundt med ham.. Stakkels Ronni, han var godt nok kold og våd, da de kom hjem! Hvorfor sner det også i marts?!

Mine 2 dejlige fyre!
Jeg skal lige have ham overtalt til, at jeg må fremvise dukken (Trolden Tinno).. Men det kræver vidst lidt overtalelse.. ;o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar