tirsdag den 27. marts 2012

I søndags..

.. Var det min fødselsdag! :o)

Der blev stjålet en time af den, hmrf! Men ok, det betød at klokken sagde 8-noget, da Oliver vågnede.. Og selvom det er snyd og bedrag, så giver det bare meget mere energi end 7-noget.. ;o). Heldigvis var Olivers tænder brudt frem og han var igen sig selv uden gråd, gråd og gråd... Ahh! Skøn gave!

Morgenen var skøn. Ronni lavede dejlig morgenmad til mig, mums! Og solen skinnede fra en skyfri himmel, lige til at blive glad i låget af! Derefter tog jeg afsted til et lille lagersalg sammen med en fra min skønne mødregruppe (som havde taget en lækker bananmuffin med chokolade stykker i med til fødselsdags"barnet"!) - uden børn. Det var lige i nærheden, så jeg var hjemme igen efter nogle timer - med nogle lækre sager til Oliver (den forkælede unge!). Da jeg kom hjem fik jeg en skøn buket blomster med roser og liljer - mine dejlige drenge havde sørme også været på tur :o).

Er de ikke smukke? :o)

Om eftermiddagen havde vi min far og hans kæreste på besøg til boller og kage. Det var også bare rigtig hyggeligt!

Min kæreste er kæmpe Brøndby fan (og det er smittet), så der skal virkelig ske noget vildt for at fjernsynet ikke er tændt og tunet ind, når de er på banen.. Og det var de i søndags. Ronni er blevet helt overtroisk. Nu har Brøndby vundet 2 kampe i træk, og han er overbevist om, at det er Oliver gule og blå rangle, der har ændret den dårlige stime... Hmm.. Skal jeg være bekymret?

Ronni & Oliver ser fodbold.. ;o)
Inden Oliver blev puttet efter en rigtig skøn dag fik Ronni lige taget et par billeder, her er lige et enkelt:


Oliver & jeg.

Jeg kan ellers normalt ikke rigtigt se, at han overhovedet ligner mig.. Men jeg synes altså det her billede viser noget andet. Det ligner ret meget hinanden, det smil der - haha :o).

Og det var så den dag - En skøn en af slagsen! :o)

Idag har vi brugt dagen hos min søster og Randi. Randi havde bagt lækre gulerodsboller og jordbærtærte.. Mmmm. Der var også frisk ananas, som Oliver fik lov at smage og mums, det var et hit! :o). Det er så hyggeligt, at se dem bygge rede og forberede sig til Olivers fætter kommer til verden, det vækker en masse minder om den spændende tid, hvor man går og ruger ;o). Randi er så fin med den skønne mave, som rigtig begynder at vise sig nu.. Jeg må se om jeg kan få lov til at dele et billede på et tidspunkt.. :o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar