tirsdag den 11. september 2012

Det sidste barselsindlæg...

..Det bliver ikke til meget skriveri i de her dage.

I går var jeg til fysioterapeut. Og efter en del behandlinger og træning - træningen skal jeg blive ved med - så er mit bækken nu på plads. Jubii! Det er altså noget af en lettelse.. :o)

I dag har jeg så været ved lægen. Jeg er født i 1985 og er derfor lige med i den gruppe, som er tilbudt en gratis HPV-vaccine, som beskytter mod livmoderhalskræft. Så det første ud af 3 stik har jeg fået i dag. Jeg hader, hader, hader nåle.. Men lige den her synes jeg egentlig var ok.

Jeg har en liste med ting, som jeg gerne vil nå inden barslen er slut, og en eller anden idiot bliver ved med at skrive nye ting på listen hele tiden. Jeg er ved at være igennem den - med to hængepartier starter jeg på job i morgen. Jeg havde egentlig bestemt mig for at lave de sidste 10 ting i dag og så bare slappe af, men det har jeg faktisk slet ikke lyst til. Den sidste maskine vasketøj er sat over, alle vasketøjskurve er tomme. Der står stadig 2 ting, men de er tidskrævende og jeg gider ikke. Jeg gider heller ikke smide mig på sofaen og slappe af. I stedet vil jeg hente Oliver og kysse og kramme ham resten af dagen.

Jeg starter som sagt på job i morgen. Jeg glæder mig, jeg er mega spændt, men jeg har det også af helvede til. For helvede, hvor kommer jeg til at savne min trold! Der er sket så meget siden jeg fik bækkenløsning for 16½ måned siden, vi får jo nye varer hele tiden og derudover har vi også fået nyt IT system, så jeg kommer virkelig til at føle mig som en dør. Men det bliver godt, jeg skal bare lige i gang.

Beklager, det blev et mærkeligt indlæg.

Oliver fremviser alle sine sutter!

Oliver har fået en cykelhjelm. Den skulle lige prøves. Nøøøn nøøøn!

Og så stak han af. Men det er selvfølgelig smart nok at styrte rundt med sådan en hjelm på ;o)

Og så gå vi lige lidt.
Godmorgen! Oliver går tur med Bodil. Læg mærke til at forhjulet er faldet af og ligger i gangen.

Og her er lige et par billeder af min lille nevø, som jeg også har fået tiden til at gå med :o)

Johannes bliver puslet :o)
Johannes - med et noget andet sovehjerte end sin fætter.. :o)




4 kommentarer:

  1. Det har været en fornøjelse at læse dine barselsindlæg. Mange af tingene som du har skrevet, har jeg kunne nikke genkendende til;-)
    Ønsker dig en god start på arbejdet igen
    Hilsen Nikoline (mor til en pige fra okt 11, og haft bækkenløsning og været væk fra arbejdet 17 måneder, når jeg nu vender tilbage snart;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, Nikoline. Jeg bliver noget så glad for en lille hilsen - Dejligt at du har fulgt med :o).
      Jeg håber, at dit bækken var hurtigere til at komme på plads end mit!

      Slet
  2. Held og lykke med at starte på job igen:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg får helt sikkert brug for lidt af det, når jeg skal rode mig ud i det i morgen.. ;o).

      Slet