mandag den 3. september 2012

Åh, så træt...

Oliver er stadig vild med at gå i vuggestue, han er stadig ikke blevet ked af det, når vi har afleveret ham... Og nogen dage virker han faktisk ikke særlig interesseret i at komme med hjem igen. Hmmm...

Ej, det er jeg faktisk lettet over! Er så glad for, at han er glad! Og alt min bekymring omkring det er væk, ahh. Tænker dog stadig alt for meget over stort og småt der kan ske ham, og det hjælper altså ikke med alle de historier der er i medierne i disse dage. Jeg er dog ret sikker på, at han er endt et godt sted, jeg bliver ofte overrasket over hvor godt de har styr på børnene.. Og pædagogerne koncentrerer sig ikke kun om egen stue, de er virkelige dygtige - jeg har endnu ikke mødt en som ikke ved, at Oliver er Oliver. Og der er altså 5 stuer og 65 børn.

Vi blev ret hurtigt klar over, at rodet med lurene om dagen ikke handlede om, at han er klar til at nøjes med en enkelt. Han er simpelthen helt smadret, hvis han ikke får sovet to gange. De er heldigvis blevet rigtig gode til at putte ham tidligere end de gjorde i starten. Han er træt, men viser ikke store tegn på det, da alting er så spændende. Det gør det noget nemmere for os at få ham puttet om eftermiddagen. Det lykkes dog ikke altid i barnevognen...

Ronni havde egentlig opgivet at putte Oliver i fredags. I stedet ville de slappe af til lidt TV.

Jeg opgav i dag. Han ville ikke sove. Tænkte ideen med at falde lidt ned ved flimmeren var helt god.

4 kommentarer:

  1. Årh, hvor ser det hyggeligt ud med lurerne foran fjernsynet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, det er virkelig kvalitetstid for alle! :o)

      Slet
  2. Hvor sødt - det er nok ikke så meget fjernsynet, men nærmere det at få lov at ligge ved sin mor eller far der er afslappende, hva? Det kan jeg godt forstå.

    Viktor er helt som Oliver. Han græder ikke, kun når jeg kommer for at hente ham ;-) Jeg ved ikke helt om det er gensynsglæde, eller? Men der er heller ikke andre end os der rigtig opdager træthedstegnene - så er det godt at man kender rutinerne og kan give dem videre :-)

    Han er fandme sød ham Oliver. Alt det lækre år han stadig har.

    SvarSlet
  3. Ja, det er uden tvivl det med at sidde og slappe af ved en af os. Men fjernsynet er med til at holde ham lidt i ro, så han til sidst får lidt søvn :o)

    Det tror jeg netop er gensynsglæde - og så tror jeg bare han bliver overvældet på en måde. Han har sikkert haft det så hyggeligt og sjovt, og så står du der pludselig og "HOV, jeg har da vist også savnet mor" - tror du ikke? :o)
    Nej altså, det er et godt sted men når man har en dreng der generelt er (og altid har været) svær at læse, så er det lidt en udfordring :o).

    Mange tak - og ja, det gror virkelig vildt, tænk sig at have så fint et hår - gid det var mig.. ;o).

    SvarSlet