torsdag den 20. september 2012

Oliver 1 år...

Min lille baby er ikke længere en baby... Han er fyldt 1 år i dag!

Vi har haft en skøn dag, og undskyld jeg er mega træt - så du må nøjes med billeder og småtekst :o)

Morgensang er et hit :o)

Oliver er vild med sine gaver. Den her Magrethe skål var virkelig en god gave.. ;o)
For ikke at tale om duplo bondegården. Nøøøøj!
En glad dreng er klar til at blive fejret i vuggestuen.
Jeg har lavet rugbrødsmadder med pålæg. Med form som mand, kvinde, gris og skib. Der var også ostehaps. Begge dele hittede stort!
Oliver spiser ostehaps. Kongestolen er til fødselsdagsbarnet, men han ville altså bare gerne sidde hos sin mor :o)
Vuggestuen fejrer Oliver. Der var også hejst flag og flag på stuen :o)
Bordet er dækket til besøg af bedstefar og Lise. Tog billede af bordet, men ikke af gæsterne. Øh?
En virkelig glad dreng med en masse nyt legetøj :o)
Oliver klar til aftensmad :o)
Pasta og kødsauce med cocktailpølser. Det sidste ville have været rigeligt ;o).

Mormor ringer...
Oliver snakker med mormor :o).

Vi har haft en skøn dag! Men det irriterer mig vildt, at jeg ikke fik taget billeder da min far og Lise var her.. Vi var simpelthen for optaget af barnet, gaver og boller. Øv.

Jeg har været enormt nostalgisk hele dagen, har tænkt rigtig meget på dagen for præcist 1 år siden. Hver gang jeg har kigget på klokken, har jeg tænkt på hvad der skete i nøjagtig samme tid sidste år. Nu gik vandet, nu begyndte veerne, så ankom vi til fødegangen.... Og kl. 14.01 blev han født.

Små tårer har presset sig på. Ren lykke. Det er så vildt at være mor - Det er så vildt, at han allerede er 1 år. 

Nu sover den glade dreng.. Jeg tror det var tiltrængt efter en dag med knald på :o).

2 kommentarer:

  1. Årh altså! Stort tillykke med din skønne dreng! Håber på mange flere skønne år for ham <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er helt vildt, at han er 1 år! :o)

      Slet