onsdag den 26. september 2012

Om lidt af hvert...

... Dagene går altså lidt for stærkt nu.

Jeg har nu været tilbage på job i 2 uger - og det går godt! Jeg er meget glad for at være tilbage, jeg synes det er så fedt, at der også sker noget andet og noget nyt :o). Jeg savner selvfølgelig Oliver, især sidst på dagen - men alt andet ville jo også være underligt :o). Fra mandag til onsdag i sidste uge var jeg hjemmefra på kursus. Så jeg så ikke Oliver fra mandag morgen og så nåede jeg lige at se ham igen onsdag aften, det var hårdt! Heldigvis var der arrangeret en masse spændende og sjov, så det var ikke helt så slemt :o).

Det resulterede i, at både barn og mor har været lidt pylrede - mest barn ;o). Men nu er vi vist ved at være os selv igen, hverdagen er for alvor startet og det går helt godt!

I weekenden havde vi lejligheden fyldt med gæster, vi fejrede naturligvis Oliver men også Ronni, som havde fødselsdag i går. Det var en rigtig hyggelig dag og de fik begge en masse gode gaver. Især Oliver har meget travlt med alle sine nye ting.. :o)

Olivers nye Duplo, som både forældre og Oliver synes er meget sjovt. Han fik også et tog med vogn og giraf :o).
Borde er sammensat og dækket til gæsterne i lørdags.
Genbrug er in. "Dekorationerne" er genbrug fra Olivers barnedåb, jeg synes det var så hyggeligt med dem på bordet.
Vi havde bestilt en pålægsmand til frokost, det smagte rigtig godt, men måske lidt underligt med lyst brød som bund. Men den blev næsten spist op :o)
Der var selvfølgelig også boller. Efter min mormors opskrift og bagt af min mor. Mums!
Bliver fejret!
Oliver var ikke særlig gammel, da min søster lovede ham en TV stol. Og det fik han selvfølgelig af min søster og svigerinde!
Men selvom stolen er fin, så vil Oliver altså gerne sidde hos Moster.. ;o)
Oliver & Mormor. DÉT er kærlighed :o)
Oliver og farfar leger i det nye køkken. En bil på køkkenbordet? Ja, hvorfor ikke :o).
Her skal nok blive kokkereret!
Min mor havde også lavet en rigtig lækker gammeldags æblekage til dessert (efter Ronnis og mit ønske). Oliver skulle så smage dessert for første gang og tænk sig.. Han fik en mundfuld, kiggede mystisk på os og så spyttede han det ud igen. Nej tak! Han fik en portion ymer med frugtmos og spiste det hele i stedet for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar