onsdag den 29. august 2012

Klar, parat...

.. Om 14 dage skal jeg starte på arbejde.

Hvor blev den barsel lige af?

Er jeg klar? Jo, så småt. Jeg har en lille liste med praktiske ting, som jeg gerne vil have gjort inden - mest fordi jeg i hvert fald ikke gider, når jeg er startet på job. (I dag fik jeg streget "Vaske/pudse vinduer", det var nemt nok! Tak mor, haha). Oliver nyder livet i vuggestue, så jeg føler egentlig at jeg med god samvittighed kan springe tilbage til "virkeligheden". Jeg har været på min arbejdsplads et par gange fornyeligt, og det kribler i fingrene for at komme i gang.

Jeg er sikker på, at det bliver enormt hårdt at se Oliver så lidt i hverdagene, men mon ikke det også giver en anden energi og overskud, når man så er sammen? Det tror jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar