mandag den 13. august 2012

Lidt mere om vuggestue og andet hygge..

Ja, det er ikke blevet til meget skriveri herinde, men ih hvor der altså bare sker meget lige nu!

Onsdag gik rigtig fint i vuggestuen, han blev meget træt og en af pædagogerne puttede ham uden større problemer, imens sad jeg med en kop kaffe i personalestuen. Jeg kørte en lille tur da han sov, bare for at prøve at køre derfra ;o). De ringede så snart han vågnede og så kom jeg tilbage og vi var der lidt sammen. Det var meget mærkeligt at køre derfra, jeg havde en klump i halsen... Jeg kørte ud og handlede bare for at lave et eller andet, og det gik jo også fint.

Torsdag gjorde vi det samme, men jeg hentede ham først en time efter han var vågnet.
Jeg synes det var rigtig hårdt i torsdags, selvom Oliver er noget så glad og tilpas (undtagen når de synes han skal sidde stille på en stol........). Det er et kæmpe ansvar at få sådan en lille dejlig dreng, og det føles bare helt forkert at give det ansvar videre til nogle (virkelig søde og dygtige) pædagoger, og så skal man bare køre sin vej, tage på arbejde eller hvad man nu skal. Jeg ved godt, at det er sådan det er... At det er godt for mig at komme tilbage på arbejde og at det er godt for Oliver at lære en masse nyt, lege med andre ting og andre børn. Men jeg synes det er hårdt, og i torsdags måtte jeg lige ned og vende engang.

Fredag gik meget bedre. Det var stadig svært, men jeg tænkte hele tiden på det dejlige sjove smil der mødte mig torsdag, da jeg hentede ham igen. Og det fik jeg også fredag. Og han charmer jo bare løs, og hygger sig helt vildt! Han havde ikke spist så meget til frokost, så køkkendamen havde lavet en portion grød med frugtmos (frisk fra haven) på, og sådan en lille ting gør mig så tryg. Tænk sig, at de også bekymrer sig når de små ikke spiser, så laver de da lige noget ekstra... Åh, det varmer :o).

Vi har haft en dejlig weekend, hvor vi bare har hygget os 3 - Skønt, ovenpå en uge med vuggestuestart og Ronni der også er i gang et nyt sted. Lørdag var vi i Ree Park, vi var der kun 3 timer, så blev Oliver meget træt og vi vendte snuden hjemad, hvor Oliver sov i bilen :o).

Klar til en tur i Ree Park. Og spyt så lige den brochure ud, skat.. ;o)
Oliver kigger på aber - De er SÅ sjove!
Hvilke aber? Den her.. ;o)
Og der er flere...

Og en stor løve! I kan lige se snuden af en løveunge i toppen. Hunnen her lå helt op til glasset.
Glasset var heldigvis meget tykt! Oliver synes de var sjove :o).

I dag har også været en hel speciel dag! Så den må I høre mere om i et nyt indlæg :o).

2 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig tur! Og hvor dejligt at det går så godt i vuggestuen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var mega hyggeligt. Han er virkelig dygtig, det vuggestue der er bare så sjovt! :o)

      Slet