mandag den 6. august 2012

Vores store dreng..

.. Er startet i vuggestue i dag!

Vi var der i 2 timer. Vi startede med at hilse på personalet, og straks ville Oliver over til en pædagog, altså.. :o). Ronni går i klasse med praktikanten på stuen, det er lidt sjovt :o). Ellers legede han rigtig meget og med alt han kunne komme i nærheden af. Han blev lidt ked af det, da en dreng væltede over ham, men ellers var der intet :o). Han var med til at spise formiddagsmad, og der imponerede han mig lidt.. (selvom det er småting, jeg ved det godt!). Der blev sendt en tallerken rundt med brød hvor de selv skulle tage et stykke.. Og det gjorde han, kun et stykke og uden at pære resten på gulvet! Han spiste stykker og bagefter blev der så sendt frugt rundt (nogle voldsomt store stykker, synes moderen), men ja ja det klarede han da uden problemer. Så blev han pludselig meget træt og ville ikke sidde mere. Vi satte ham på gulvet og imens blev de andre børn siddende, for de skulle synge og have fortalt lidt historie bag sangene. Oliver blev nysgerrig og ville gerne sidde ved mig og følge med.. :o).

Alt i alt synes jeg det gik virkelig godt!

Vi kørte så hjem for at putte ham, han sov næsten i bilen... Ville han sove da vi kom hjem? NEJ! Jeg brugte næsten 1 time imens han gned sig i øjnene og samtidig lignede en bette rod.. Lavede endda en flaske til ham (som han ellers ikke får om dagen længere), men nej. Vi droppede det og først kl. 12 sov han og vågnede igen 13.30.. Og det var så den søvn.. :o).

Hvordan har moderen det så?.. Det skal vi ikke tale om.

Oliver og far er klar til vuggestue start.
Oliver og jeg - mystisk billede.. :o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar