lørdag den 25. august 2012

Det næststørste...

Er at blive moster! Det er jeg blevet til en lille lækker baby!!

Min søster ringede i onsdags ved 14-tiden og fortalte, at vandet var gået. Så da både Oliver og Ronni var hentet begyndte vi at pakke. Vi skulle nemlig passe hus og hund imens de var på sygehuset.

Det var lidt svært. At vide hvad der var i gang, og så må man ikke sige noget. Uha :o).

Der var voldsomt travlt på fødegangen i Randers, så min søster og Randi blev sendt til Skejby. De kørte ved 19-tiden og lidt efter ankom vi til deres hus.

Jeg havde sindssyg svært ved at falde i søvn den aften. Både hund og Oliver vågnede ved 2-tiden, og der var stadig ingen lyd fra de to kommende mødre. Lidt over 3 tikkede der en dejlig sms ind. Alt var gået godt. Jeg sov dejligt bagefter. Om morgenen afleverede jeg Oliver og Ronni, skulle lige ordne lidt og så kørte jeg til Skejby.

Her fik jeg set min dejlige nevø, Johannes. Født d. 23. august kl. 02.46. 3740g og 52 cm.

Han er ca. 9 timer gammel på billederne. Helt fantastisk dejlig, ik?







Han er en dygtig lille dreng - vil meget gerne spise og sover så dejligt.. :o).

Fredag besøgte vi dem også, både Oliver, Ronni og jeg. Der blev vist taget et par billeder med min søster og Randis kamera, så det må jeg lige have lånt :o).

I dag kom de så hjem, og vi er tilbage i vores lejlighed. Og selvom de har det lækreste hus, en dejlig hund og en have, så glæder jeg mig til at sove i min egen seng i nat.. :o).


2 kommentarer:

  1. Stort tillykkemed den nye titel! Hvor er. Han bare dejlig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, han er simpelthen SÅ dejlig! Og helt modsat vores Oliver, da han var lille. Johannes her er så rolig og tilpas.. :o)

      Slet