fredag den 3. august 2012

Lige om snart fylder han 1 år...

.. Og jeg er allerede blevet spurgt om hvad han ønsker sig.

Jeg opdaterer løbende hans ønskeseddel herinde, og der er da heldigvis mere end 1½ måned til endnu! ;o).

Find ønskesedlen her.

Vi har haft 2 underlige dage, hvor Oliver har sovet længe om morgenen, og så ikke så meget i løbet af dagen. I dag har han sovet 40 minutter. Han var så træt da vi spiste aftensmad, at han sad med hovedet helt nede i bordet, altså.. Tosse.. :o). Jeg synes jo stadig han er så lille bitte, så jeg forstår ikke hvis det er nr. 2 lur der er ved at blive skrottet... Og dog, drengen sover jo pludselig godt om natten og har aldrig haft behov for så meget søvn (synes han ikke selv i hvert fald). Trods trætheden har han alligevel været i det bedste humør hele dagen, så jeg klager ikke.. :o).

Oliver har fået rugbrød med spegepølse, leverpostej og gæt selv.... ost! (Bare rolig hver sit brød).


Mor, gør det der igen hvor du får rugbrød galt i halsen og hoster så det står ud af øjnene!! Det er sjovt!!

1 kommentar:

  1. Var det ikke i går du fødte ham? ;) Men lhvor dejligt at han er begyndt at sove mere og bedre om natten. Så skal man bare være kreativ og finde på noget underholdning til om dagen :)

    SvarSlet