lørdag den 18. august 2012

Stakkels underboer...

Heldigvis hører de ikke så godt.. ;o).

Jeg mødte dog damen tidligere.. De plejer at sige, at de aldrig hører os og nogen gange snakker de om, om vi måske er flyttet.. Utroligt, når vi nu har en der altså godt kan larme! I dag spurgte hun om han havde fået et eller andet nyt legetøj, de havde haft lidt svært ved at sove til middag... Ups!

Legetøjet er ikke nyt, men drengen har fundet ud af (efter den tunge bog er blevet fjernet) at flytte gåvognen rundt, den bliver så nogen gange banket ned i gulvet.. Ups!





Ellers har vi det godt. Vi nyder, at det er weekend! I aften skal vi spise og hygge med nogle rigtig gode venner - det bliver virkelig skønt, det er alt for længe siden sidst :o). Vi venter selvfølgelig også på, at min nevø bestemmer sig for at se verden.. Terminen er i dag, ih hvor jeg glæder mig! :o).

Det går rigtig godt i vuggestuen - Oliver synes det er SÅ fedt at være der og jeg er også ved at lære det.. ;o). Han tager et par skridt engang imellem, men sætter sig hurtigt ned, det er som om han bliver lidt nervøs.. Men skidt, han er jo heller ikke så gammel.. :o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar