torsdag den 2. august 2012

Så blev Oliver klippet igen.. :o)

.. Det trængte. Det lange pandehår irriterede hans øjne, og det duer jo ikke. Det var ikke så vemodigt som sidst, men stadig lidt.. ;o). Elsker virkelig alt det hår og hans dejlige krøller.. Men de kommer jo igen.. :o)

Sidst fik jeg taget nogle rigtig fine før og efter billeder af ham, men det gik altså slet ikke denne her gang. Han kan bare ikke sidde stille og slet ikke når han ser alt det spændende elektronik. Jeg har taget 45 billeder i dag, og jeg er faktisk ikke rigtigt tilfreds med nogen af dem. Så I får nogle stykker og så må I selv klippe og klistre.. ;o)

FØR:

Jeg aner faktisk ikke helt hvad der foregår. Men det er min hånd.
Hit med det kamera!
Nej nej, nu har jeg fundet en trøje, som ikke er savlet på endnu - Behold du bare dit kamera.
En fræk dreng rækker tunge af sin mor! Hva? Det var da ikke mig der startede.. Eller.
Hej hej.. :o)
En lille smule oppe at køre, han gad nemlig ikke sove i formiddags....
Og han er jo overhovedet ikke træt, så hvorfor sove?

EFTER:



Nyklippet.. :o)
Han ser så meget ældre ud med det korte hår!
Han sov fra 14.30-16 i dag, det er alt hvad han har sovet siden kl. 7.30 - Så han er rød om øjnene og ser træt ud.
Træt men glad :o)
Jeg har ingen idé om hvad han laver, men så kan I da se lidt af nakken.. ;o)

6 kommentarer:

  1. Haha, lille ballademager. Det sidste billede er da for sjovt! Hvor er håret bare blevet fint :) Kæresten mener at vores Oliver og snart skal klippes, men det bliver ikke før at alt hans hår er vokset ud, og han har fået en tæt manke ligesom din Oliver <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi tak :o). Jeg tror måske han beundrede de nye sutsko.. ;o).
      Nej, det kan jeg godt forstå.. Jeg synes også, at det ville være synd at klippe jeres Oliver nu, det er jo bare fint babyhår.. :o)

      Slet
    2. Arrh, det har du da nok ret i. Nu hvor jeg kigger på det igen, så ser det da ud til at han bider i dem, haha!

      Slet
    3. Han har vist misforstået ordet "sutsko".. Haha.. :o)

      Slet
  2. Det er vist første gang jeg har set en lille gut på knap et år, med ligeså meget hår som min søn. Hvor er han bare sød, din Oliver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, han er rigtig skøn - håret har han hele tiden haft :o). Og du har ret, det er sjældent set... Men din søn har da også den lækreste manke, wow.. Hvor ser han skøn ud! :o)

      Slet