søndag den 26. august 2012

Han har så travlt...

Egentlig havde jeg forberedt, at dagens indlæg skulle omhandle dagene som "husejere", jeg har nogle skønne billeder, som jeg gerne vil dele - Det må vente til i morgen, det jeg viser jer i dag fortjener nemlig sit helt eget indlæg.. ;o).

Oliver tog sine første skridt for små 2 uger siden, i løbet af sidste uge er det blevet til flere og flere. I dag har han gået 3-4 meter af gangen. Han stopper fint op og sætter sig ned, eller hvis han er ved at miste balancen sætter han sig også bare ned, eller kaster sig forover mod nærmeste menneske/møbel.

Jeg fik ham lige på video, det må jeg dele... Vi er så stolte! Han ser så nuttet ud, når han kommer vraltende..!


Han har også lært at spise med gaffel.. Ikke helt selv, jeg hjælper ham med at få noget mad på gaflen og så tager han den selv og spiser.. :o). Han gjorde det første gang i går. Han tog pludselig min gaffel og sad og stak i sin tallerken, måtte lige hjælpe ham med at fange maden og vupti, så var den spist. I dag prøvede vi med hans egen gaffel, det så knapt så vildt ud.. ;o).

Tager da bare selv gaflen!
Haps!
I dag havde vi besluttet bare at være hjemme. Store mængder af vasketøj ventede og vi trængte til hjemmehygge. Det kan godt være lidt en udfordring med Oliver, for der må altså gerne ske lidt, ellers kan han blive sur, tvær og rastløs (lidt ligesom mig, hvis der ikke sker en skid...). I dag passede det ham perfekt. Han har bare hygget sig, leget og leget, øvet sig i at gå, og sovet hele 2 x 1,5 time!

Han trængte vist også bare til afslapning.. :o)

4 kommentarer:

  1. Åhh nej.. Hvor er han god :) Jeg er misundelig! Altså..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jamen, han har altså også øvet sig dagen lang og gør det stadig.. Han går og går og går.. Men stadig mest ved ting.. :o)

      Slet
  2. Ej nej nej Lea, hold kæft hvor ser det abre for sødt ud!

    Jeg er sgu' os misundelig. Men her gik storebror først da han var 15 måneder, s¨å ingen grund til at tro andet gør sig gældende med lillebror ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg kan heller ikke stå for det, det er så kært! :o)

      Jeg gik også først, da jeg var 15 måneder men Ronni var også 11 måneder, da han så småt begyndte at gå - så vi ved hvor han har det fra.. ;o)

      Men egentlig er det jo helt lige meget, de skal jo nok lære det og man bliver vel lige stolt lige meget hvad.. :o)

      Slet