onsdag den 12. december 2012

Åhhh, Kähler...

Jeg fik min første Kähler kop (Mano) for 4 år siden.
Jeg syntes, at den var smuk. Hyggelig og sjov i formen.

Min første Kähler vase (Omaggio) fik jeg for 3 år siden. Jeg var ikke imponeret. Overvejede endda at bytte den (!!). Du må ikke spørge mig hvorfor, at jeg ikke brød mig om det. Jeg husker det ikke. Jeg forstår det ikke.

I dag elsker jeg den vase. Den står altid fremme - med eller uden blomster.

Der står meget mere Kähler på min ønskeseddel i år.

Lysestager i 3 forskellige størrelser.

Vase. Fåes i forskellige størrelser og faconer. Det her er den store, 30 cm.

Jeg er også helt vild med skålene og fadet - meeeen, der skal jo også være plads til det.

Endnu et plus er, at jeg synes det går så godt sammen med mit stel.

Jeg har lånt billedet her
Arh, men Lea... Bliver det ikke lidt meget sort og hvidt?
- Jo! Men bare rolig.. Jeg har en Skralderbang-farvet Poul Pava dug på bordet, så der mangler altså virkelig ingen farver her ;o).

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker deres ting, men ejer desværre intet endnu. Håber dog at snart at vi også får sådan nogle i vores hjem :D

    SvarSlet
  2. Var du heldig at få nogle Kähler ting i julegave?
    Uhhh, det var jeg!.. :o)

    SvarSlet