søndag den 9. december 2012

Om lidt af hvert..

Der er langt mellem indlæggene i denne tid, det skyldes at jeg pakker gaver ind dagen lang og hygger mig med min lille familie, når jeg kommer hjem. Og så falder jeg omkuld på sofaen - kommer ikke rigtigt videre før jeg skal i seng.

Heldigvis, så elsker jeg at have travlt i butikken, så der er masser af julestemning her *<:o)

Har kun et lille bitte "problem" med min lånebiks... Der er pisse koldt! Jeg fryser virkelig meget, selvom jeg er i gang hele tiden, har 3 trøjer på og ofte også mit halstørklæde. Overvejer vanter, men tror det gør gaveindpakningen lidt svær.

Jeg har snuet en del hele ugen, i går blev det værre og værre. I nat vågnede jeg - både næse og hals føltes helt lukket. Dagen i dag er derfor brugt på sofaen med masser af dyner og store spande te. Imens har jeg kunnet kigge ud på en smuk dag fyldt med sne.

Jeg har det heldigvis bedre nu og satser på at natten hjælper både på helbred og mængden af sne.
Jeg hader at køre i sne.

Her til aften har jeg opdaget, at Oliver har fået 2 nye tænder! Det er kindtænderne i hans venstre side. En for oven og en for neden. Jeg så godt, at der var noget på vej for nogle dage siden, men ellers har vi intet mærket til det. Han er altid kropumulig, når tænderne skal børstes, så ingen forskel der!

Men nu er de her så. 10 tænder, har han nu :o)

Oliver "snakker" i telefon.
Mor her ligger syg på sofaen. Oliver putter med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar