tirsdag den 11. december 2012

Vi hygger!

Jeg har haft fri i dag, og det er blevet nydt sammen med Oliver - og min mor som bare lige ville komme en tur forbi i formiddags.

I formiddags hyggede vi bare herhjemme. Det var vist tiltrængt for os begge, jeg har ikke været meget værd de sidste par dage. Jeg har stadig snot i hele hovedet, men det forsvinder vist ikke bare lige ;o).

Efter middagsluren var vi ved lægen til 1 års undersøgelse (meget sent - den første tid måtte aflyses, da Oliver var syg.. den anden tid havde lægen dobbelt booket, så vi kunne ikke komme til.. Det lykkes så i dag, næsten 15 måneder gammel, men pyt). Alt var fint, dog lidt rungen på vejrtrækningen grundet (endnu) en forkølelse. Vi skal dog komme igen, hvis det varer ved - han blev nemlig lyttet på for 2 måneder siden angående det samme.

Han vejer nu 12,8 kg og er 83,5 cm. Han er en stor dreng, men vægt og højde harmonerer fint.
Han behøver derfor ikke at få ekstra fedtstof i maden længere. Vi kan nu give ham minimælk og andre mælkeprodukter uden for højt fedtindhold - hvis vi ønsker det. Og det er jo da det nemmeste, at han kan få det samme som os andre :o).

Han blev vaccineret. Første stik gik fint, men nummer to var ikke sjovt. Så snart han kom ud i venteværelset, hvor mormor ventede, glemte han dog alt om det igen.

Min mor og jeg kom til at snakke om at køre en tur i Ikea. Ikke at vi sådan rigtigt skulle noget, men vi kørte derud og havde en så hyggelig tur sammen med Oliver :o).

I søndags kunne jeg skrive om hans to nye tænder. I går fik jeg set dem rigtigt - Det er kun "kransen" af tænderne, som er fremme. Det midterste mangler stadig at bryde igennem.

Må indrømme, at jeg er så imponeret over den lille fyr. Det må dælme gøre ondt, men der er næsten ikke noget at mærke på ham.

Formiddagshygge. Duplo er det bedste! Læg lige mærke til tegningen af traktor, haha.

Bondegård, løver og giraffer. Det er hygge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar