lørdag den 1. december 2012

Glædelig 1. december...

Så blev det december!

Jeg beklager inaktiviteten her, men sådan er det bare i denne tid *<:o)

Det er ikke fordi der sker så meget herhjemme; der er blevet pyntet op til jul først på ugen og ellers har Oliver bøvlet en del med hård mave, vi var egentlig ovre det men nu er det vist galt igen, øv.

Jeg har haft fri i dag, og sikke en skøn dag! I formiddags var vi en tur i Doktorparken, vi kiggede på fugle, ænder og rutschede på rutschebane (gyngen var altså for kold for forældrenes bagdele!).

Det sneede en smule i torsdags, men det lagde sig ikke rigtigt. I går da jeg kørte på arbejde sneede det en del i byen, hvor butikken er, men der var ikke rigtigt noget i Randers.

I dag, imens Oliver sov middagslur, begyndte det at sne rigtig meget og det har det faktisk gjort det meste af dagen.

1. december; Hjemmehygge med kæresten og Oliver, tændt kalenderlys og snevejr. Det bliver vist ikke meget bedre! *<:o)

Nu vil jeg få smidt nogle boller i ovnen inden sengetid og en arbejdsdag i morgen.

God weekend!

Bjørnen klar til at blive puttet i sin barnevogn. Der var -2 grader ved middagstid.
Og så begyndte det at sne.
Meget.
Et kig ud af vinduet her til aften.
Jeg synes, det er så hyggeligt med sne!
- Bare det ikke er på vejene og der må i øvrigt slet ikke være glat. Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar