onsdag den 13. februar 2013

Kønne er de ikke...

Men de smager nu meget godt.

Jeg har fået sådan en mærkelig lyst til at bage.. Og jeg hader virkelig at bage! Især brød og boller... Kan ikke klare den der fornemmelse af dej på mine fingre, haha.

Jeg har bagt muffins i dag, sådan helt spontant imens jeg lavede aftensmad. Det er fandme ikke normalt.

Det blev til bananmuffins med yoghurt og lidt citronsaft. Og så lige lidt chokoladeglasur. Mums.
(Ronni kan ikke lide glasur, så nogen af dem fik lov at slippe). Læg i øvrigt lige mærke til noget her... Er det mig der ikke forstår papir forme??? Det kørte ikke for mig. Tilgengæld synes jeg at de blev fine i mine nyindkøbte silikoneforme - det er smart! :o). Skal helt sikkert have en pakke mere af dem, når nu 10 stk. ikke er nok.





Jeg har været til status i en anden forretning i dag, så Oliver har været i vuggestue, det var han også i går. Han har jo ikke været der særlig meget i det nye år, men hold op hvor blev han glad tirsdag morgen. "Hej hej" sagde han hele vejen ind og hen til stuen. Og han løb selv ind på stuen, der skal han tit overtales, da der er så mange sjove køretøjer på gangen. Tirsdag eftermiddag var han ikke til at få med hjem. I dag har han haft en lang dag der, stadig meget meget glad - men så snart han så mig tøffede han af sted og vidste lige hvad der skulle ske. Han bliver bare så stor, det er helt vildt!

I går aftes da vi havde spist tog han strømperne af og løb ud på badeværelset, der stod han så og forsøgte at tage sine bukser af imens han råbte "BAAAAHHHHD". Og på den måde laver han mange sjove ting i løbet af en dag.. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar