fredag den 15. februar 2013

Øvelse gør mester..

.. Jeg har åbenbart alt for meget energi til at holde ferie.

Fik skrubbet og skuret hele hjemmet i går og bagefter fik jeg lavet to portioner muffins mere... Måtte lige prøve en anden opskrift, da dem fra i onsdags blev sådan lidt underlige i konsistensen.

Og de blev altså noget flottere!


Portion to kom i papirforme, jeg samlede 3-4 stk. inden jeg puttede dejen i (efter tip fra min gode ven, Micki - som laver fantastiske kager!). Så holdte formen nogenlunde... Jeg glemte dem så i ovnen, så de blev lige lidt mørke. Ups! Man kan jo heller ikke holde styr på det hele!

I dag hygger Oliver og jeg bare. Lige nu sover han (efter en ret lang kamp...). Vi har set lidt Postmand Per, læst i bøger og tegnet. Egentlig vil han helst bare se Postmand Per..... Eller lege med kameraet. I dag fandt han ud af at tage billeder... Det er lige før, at de bliver bedre end når jeg tager dem af ham.
 
Oliver tager selv billeder.
Vi tegner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar