torsdag den 7. februar 2013

Vi tales ved, ik..?

Jeg har ferie! Og den første fridag i morgen skal bruges på en enormt givende begivenhed. Jeg skal igen sidde i Callcenteret ved Danmarks Indsamlingen. Jeg glæder mig rigtig meget til at snakke med en masse mennesker, som ønsker at hjælper andre i nød.

Ronni og jeg har de sidste 4 år sponsoreret en pige og hendes familie i Mali via Børnefonden. Vi får jævnligt lidt info om udviklingen i området (især nu her hvor deres situation er forværret af krig i landet), og kan på den måde følge familien og de midler vi sender dem. Jeg synes, at det er en stor fordel, at jeg ved hvad pengene går til, at jeg ved det gavner nogen.

Danmarks Indsamlingens hjemmeside kan man læse mere om de forskellige projekter, men du kan også læse om tidligere indsamlinger og hvilken forskel indsamlingerne allerede har gjort.

Vi tales da ved i morgen, ik...?




P.S. Oliver er i bedring herhjemme, men han får stadig det sidste penicillin. Han har ikke øjenbetændelse og feber mere, men hoster og snotter stadig lidt... Åbenbart altid. Jeg har ham hjemme i morgen, men så håber vi også, at han er 100 % klar igen. Jeg har ferie fra i morgen, da jeg to dage i næste uge skal hjælpe i andre butikker. Ronni har ikke ferie, så den står bare på hygge herhjemme, Oliver og jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar