mandag den 5. september 2011

Alt det væske...

Ja, man hører jo ofte om gravide med væske i kroppen, men jeg havde alligevel ikke regnet med flere liter.. Min jordemoders bud lå på 5-7 liter, da jeg var 37 uger henne.. Jeg er nu 38+5 og det hjælper ikke på sagen.
Jeg skulle idag have taget blodprøve hos lægen, hun måtte opgive i første armhule pga. væske, det lykkes dog i den anden efter flere forsøg.. Og "Jeg roder lige lidt rundt med nålen" - Tak for info dame, når jeg lige har fortalt dig, at jeg hader nåle!

Men hvorfor er det kun maven der skal foreviges? Væske i kroppen ser jo sjovt ud, når det ikke lige er på en selv.. Måske jeg rent faktisk kan more mig over det om nogle måneder? Ellers, så er jeg sikker på, at I kan.. ;o).

Billederne er taget, da jeg har været oppe 1 time.. De er langt værre om aftenen, og især hvis jeg ikke bruger støttestrømper.. (Det gør jeg dog, ellers spænder det så sindssygt!).

Jeg har ligefrem buler på tæerne! Og det ligner en delle fra fod til ben, men nej nej.. Bare vand ;o).
 Hvor er min ankel?

Meget tydeligt billede af mine "vand-deller" ;o).
 Av!

 Mine meget tykke fingre!

 Hvor blev mine knoer af?

Og det er alt hvad hænderne kan knytte!

Håber I fik jer et smil på læben, jeg håber at jeg snart kan være med! ;o).

1 kommentar:

  1. Århh, din stakkel! Jeg havde/har også vand i kroppen.. Men slet ikke i den grad! Føler med dig, og håber snart du får din krop for sig selv :)

    SvarSlet