torsdag den 8. september 2011

Et hyggeprojekt mere...

I tirsdags brugte min søster og jeg dagen hos vores mor! Det er da bare så hyggeligt, når deres fridage falder sammen :o).

Jeg brugte desværre rigtig meget tid på at løse et lille problem med den her blog (se tidligere indlæg om at kommentere), og var nok egentlig ikke særlig hyggelig det meste af tiden.. ;o). Men hey, nu virker det!
Men ok, imens jeg hidsede mig op over det, så hidsede min søster sig op over en bilside - Rart at man kan tyde vi er i familie, når det nu kan være lidt svært at se ;o).

Nå, heldigvis fejlede min mors temperament ikke noget, så vi fik lavet barnevognskæden færdig :o). 4 skønne hæklede dyr med lidt hvide, grønne og blå perler imellem.

 
Barnevognskæden er færdig :o).


 Så mangler vi bare barnevognen.. Den står pænt og venter på afhentning i BabySam ;o).

3 kommentarer:

  1. Tak! :o). Jeg kan næsten heller ikke vente med at hente barnevognen, så vi kan få den sat på ;o).

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare lækker.. Jeg vil også have!!

    SvarSlet