onsdag den 14. september 2011

Så blev det endelig d. 14. september...

.. Terminsdagen, jubii!

- Men barnet er stadig i maven.. ;o). Og det er også helt ok.. Jeg ruger gerne lidt endnu, når nu han hygger sig derinde... Meeeeen, er nu også spændt på at se den lille fyr og vi glæder os så meget!.. :o). Det bliver nu også rart at slippe for vand i kroppen, graviditetskløe og ikke mindst bækkenløsning (og alle de der ekstra kg!).. ;o).

Den anden dag kom jeg til at skrive i mit indlæg, at jeg ville ønske at jeg kunne give lejligheden den helt store rengøringstur! Min helt fantastiske mor kom i formiddags og spurgte: "Hvad vil du have? Hvad skal jeg gøre? Og hvor skal jeg starte?"... Det er altså virkelig forkælelse, der vil noget!

Ronni kom noget tidligere hjem fra studie end planlagt, så han gik også igang.. Og jeg fik da også hjulpet lidt her og der.. :o).

Det hele har resulteret i, at hele lejligheden er rengjort fra top til tå - Og det er bare skønt! :o).

Og så er det valgdag imorgen (så der har jeg altså ikke tid til at føde, selvom vi har brevstemt!)..
- Husk at komme op af sofaen.. ;o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar