mandag den 12. september 2011

Man ved at man er højgravid...

.. Når man ikke bliver smallere af at vende siden til.. ;o).

Er simpelthen gået ind i alting med maven idag.. Blandt andet 2 sidespejle på samme tid!

Søs og jeg kørte idag en tur på Lufthavnen og overraskede vores kære far, det var rigtig hyggeligt :o).

Idag blev også dagen, hvor Ronni og jeg gik ned på Borgerservice og fik brevstemt.. Så nu kan vi altså faktisk ikke blive mere klar.. ;o). Eller jo, jeg kunne virkelig godt tænke mig, at jeg måtte/kunne give hele lejligheden den store rengøringstur, det ville bare være skønt! Men hva, det må vente.. :o).

Jeg fik taget et billede igår af min store mave, så det får I lige med her, i et lidt rodet indlæg om lidt af hvert.

Babyhulen 39+4.

1 kommentar:

  1. du har mange fine hæklede ting.jeg hækler også.dog ikke dyr.du er velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for gode råd. jeg har ikke børn men et marsvin der hedder palle og en nymfeparakit der hedder niels. hilsen stella yvette campari hansen

    SvarSlet